Nyheder i 2014


Velkomst, information og tidsplaner
08-11-2014 - 19:23

Region 3 og Stutteri Ask byder alle velkommen til Egnethedstest og Eksteriørkåring i de smukke rammer på Stutteri Ask.

Fra følskue og sadelkåring til dominans på Eliteskuet
16-10-2014 - 21:12



Af: Laura Nørskov Juul

Først og fremmest vil jeg bede jer bære over med mig – der er begrænset plads her på regionssiderne, og der er så mange flotte
avlerpræstationer, at pladsen simpelthen ikke slår til! Så det er ikke af mangel på vilje, at jeg ikke skriver stolpe op og stolpe ned om de dejlige heste, som deltog på Eliteskuet.

Boks til Eksteriørkåringen og/eller Egnethedstesten?
16-10-2014 - 20:57

Så skal du huske at bestille i god tid, så du er sikker på at få en.

 

Træningsaften til E-test.
16-10-2014 - 20:47

 

Region 3 har i samarbejde med Stutter Ask arrangert en test dag hvor alle der er tilmeldt e-test d. 09 nov har mulighed for at prøvespringe i ridehuset på Stutteri Ask.

Foredrag - Kissing Spine
16-10-2014 - 20:28



Foredrag om

Kissing Spine



Kunne du tænke dig at lære mere om Kissing Spine og finde ud af, hvad der er fup og fakta?

Ja, så skal du komme til foredrag med dyrlæge, ph.d. Nicolai Jarløv fra Hørsholm hesteklinik.

Brug for hjælp til klargøring?
23-08-2014 - 13:49

Brug for hjælp til fletning, klargøring og fremvisning af føl til Equsana Eliteskuet??

 

Ung i DV træder til! 


HENT INFORMATION HER


Alt klappede – men nogen havde glemt at bestille solskin
20-08-2014 - 11:29

Af: Sofie Bergstedt Englund og Laura Nørskov Juul 

 

En weekend i hestenes tegn er veloverstået, og tilbage står man med minderne om de gode sportslige resultater, de dejlige føl, som varsler håb om gode rideheste i fremtiden – og de nykårede hopper, som skal fostre næste generation.

Praktisk information - Ask Open
14-08-2014 - 10:44

Har du brug for hjælp? Se praktisk information herunder. 

ASK Open - 3 dage med sport og avl
31-07-2014 - 20:54
Sæt kryds i kalenderen d. 15 -17. august hvor region 3 og stutteri ASK inveterer til 3 dage med sport og avl.

KATALOGER OG TIDSPLANER - Husk at alle tider er ca. tider og at der kan forekomme ændringer. 
Tidsplan for følskue - HER
Tidsplan for hoppekåring - HER
Følskue region 3, 2014 - HER
Sadelkåring region 3, 2014 - HER


Sadelkåring 2014
13-07-2014 - 16:51

Sadelkåring 2014 - Stutteri ASK

Følskue 2014
13-07-2014 - 16:33

REGION 3 FØLSKUE 2014

Brahetrolleborgskuet
16-06-2014 - 22:17

Husk at tilmelde Jeres DV heste til skuet på Brathetrolleborg som afholdes lørdag d. 19 Juli 2014. 

Program for Følturen 2014
04-06-2014 - 23:31

Føltur Region 3

Vi glæder os til at se så mange som muligt til vores føltur d. 5/7-14.

Vinder af 2-års klasse 2014 er fundet
30-05-2014 - 12:16

Ved Dansk Varmblod region 3's 2-års skue på Stutteri Ask gik ærespræmien fra Helgstrand Dressage i det dressurbetoende hold til Søbakkehus Daisy e. Totilas/ Depardieu,mens ærespræmien fra Stutteri Ask gik til Fanny Ask e. Cavall Ask/ Carthago.r. 

2-års klasse 2014
06-05-2014 - 21:26

I 2014 er det 29. maj i de flotte rammer på Stutteri Ask.

Det Fynske Dyrskue 2014 - Resultater for bedømmelserne .
30-03-2014 - 14:56

Skuets Bedste Goldhoppe på tværs af racerne blev katalog 66.

Se resultaterne under Arrangementer - Dyrskue. God fornøjelse.

Paneldebat om afsætning
28-02-2014 - 11:37

Onsdag d. 19. marts kl. 19.30 inviterer regionen til paneldebat om afsætning.

Løsspringningstræning
28-02-2014 - 11:34

Igen i år afholder regionen løsspringningstræning for varmblodsheste i alle aldre.

Avlermodul III: Flest føl for færrest penge
12-02-2014 - 16:12

Året er begyndt og før vi ser os om, så er bedækningssæsonen igang, men har du egentlig styr på det hele? Hvis ikke så har regionen et relevant kursus


1